|
|
 |
|
 |
Pardavimų simuliavimas
|
Tiriame pardavimų efektyvumą pirkėjo (kliento) požiūriu: pagal specialiai sukurtą metodiką fiksuojame už pardavimus ir klientų aptarnavimą atsakingų darbuotojų elgesį, išskiriame stipriąsias ir silpnąsias jų bendravimo puses, pateikiame rekomendacijas, ką verta skatinti, tobulinti, o ką – keisti elgesyje su potencialiais pirkėjais.
Pardavimų simuliavimo eiga:
- Mūsų konsultantai sutartu dažnumu (pvz., du-tris kartus per savaitę, mėnesio laikotarpyje) stebi Jūsų aptarnaujančio personalo darbą (pagal darbo pobūdį - darbo vietoje ar telefonu);
- Stebimas darbuotojo bendravimas, sugebėjimas įtikinamai pristatyti siūlomą produktą, gebėjimas lanksčiai reaguoti į kliento norų bei poreikių patenkinimą, mokėjimas dalykiškai bendrauti ir kt.
Kai kurių stebėjimo ir vertinimo kriterijų pavyzdžiai:
- Ar pakankamai dažnai atėjusiam į parduotuvę klientui parodomi pastebėjimo ženklai: akių kontaktas, pasisveikinimas ar šypsena, ar visada laiku prieinama prie jo, pasisveikinama, ar ne per greitai siūloma pagalba?
- Ar pakankamas kliento poreikių išsiaiškinimas, ar pasiūloma alternatyvių prekių? Ar klientams pasiūloma pakankamai jų poreikius atitinkančių prekių variantų bei derančių ir komplektuojamų prie jau pasirinktos ar tai daroma pakankamai pasitikinčiai, aktyviai ir ryžtingai?
- Kaip ir kiek efektyviai vyksta produkto pristatymas? Ar kliento poreikius atitinkanti ar alternatyvi prekė nėra paprasčiausiai rodoma klientui ir tylima, jos nepristatant ir nieko ypatinga apie ją nepasakojant?
- Ar, vykstant akcijoms, pakankamai informuojami klientai su jais tiesiogiai bendraujant?
- Kiek sklandžiai vyksta klientų eilių valdymas ar dėmesio parodymas kiekvienam klientui?
- Kaip baigiamas bendravimas su klientu?
Visais atvejais darbuotojo elgesys įvertinamas ir teikiami pasiūlymai, ką reikėtų keisti, o ką – ir toliau stiprinti bei ugdyti. Po pardavimų simuliavimo įmonės vadovybei pateikiama išsami ir detali ataskaita – pagrindas po pardavimų simuliavimo organizuojamiems mokymams, kai kartu su konsultantu nagrinėjami aktualūs ir problematiški bendravimo ir pardavimo atvejai su klientais.
Atkreipiamas dėmesys į elgesio poveikį – tiek kliento darbuotojui, tiek darbuotojo klientui. Nustatomi tinkami darbo situacijų sprendimo būdai ir rekomenduojamas konkretus elgesys kiekvienu sudėtingesniu atveju.
|
|
 |
UAB "HR MANAGEMENT"
Įm. Kodas: 302693200 PVM kodas: LT100006538512 Adresas: Lukiškių g. 5 LT- 01108 Vilnius Tel.: +370 5 2127515 Mob.tel.: +370 699 98888 El. Paštas: info@hrmanagement.lt
|
|
© HR Management Baltic, UAB |
|
|
|
 |
|
|