sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Pardavimo monitoringas


Pardavimo vadybininkų darbo stebėjimas ir analizė (monitoringas)

Remdamiesi Jūsų keliamais reikalavimais darbuotojams, darbo kokybei bei rezultatams, mes atliksime Jūsų pardavimo vadybininkų ir aptarnaujančio personalo darbo stebėjimą ir analizę.


Pardavimo monitoringo eiga

Mūsų pardavimų konsultantai po dvi dienas “dirba” kartu su Jūsų aktyvaus pardavimo vadybininkais:

  • stebi darbuotojus kasdienėse situacijose darbo vietoje;
  • kartu vyksta pas klientą, stebi bendravimą su atvykusiu klientu;
  • stebi darbuotojo bendravimą, sugebėjimą įtikinamai pristatyti siūlomą produktą, gebėjimą lanksčiai reaguoti į kliento norų bei poreikių patenkinimą, mokėjimą dalykiškai bendrauti;


Kai kurių stebėjimo ir vertinimo kriterijų pavyzdžiai:

  • Ar pakankamai dažnai atėjusiam į parduotuvę klientui parodomi pastebėjimo ženklai: akių kontaktas, pasisveikinimas ar šypsena, ar visada laiku prieinama prie jo, pasisveikinama, ar ne per greitai siūloma pagalba?
  • Ar pakankamas kliento poreikių išsiaiškinimas, ar pasiūloma alternatyvių prekių? Ar klientams pasiūloma pakankamai jų poreikius atitinkančių prekių variantų bei derančių ir komplektuojamų prie jau pasirinktos ar tai daroma pakankamai pasitikinčiai, aktyviai ir ryžtingai?
  • Kaip ir kiek efektyviai vyksta produkto pristatymas? Ar kliento poreikius atitinkanti ar alternatyvi prekė nėra paprasčiausiai rodoma klientui ir tylima, jos nepristatant ir nieko ypatinga apie ją nepasakojant?
  • Ar, vykstant akcijoms, pakankamai informuojami klientai su jais tiesiogiai bendraujant?
  • Kiek sklandžiai vyksta klientų eilių valdymas ar dėmesio parodymas kiekvienam klientui?
  • Kaip baigiamas bendravimas su klientu?

Visais atvejais darbuotojo elgesys įvertinamas ir teikiami pasiūlymai, ką reikėtų keisti, o ką – ir toliau stiprinti bei ugdyti. Po pardavimų monitoringo įmonės vadovybei pateikiama išsami ir detali ataskaita – pagrindas po pardavimų monitoringo organizuojamiems mokymams, kai kartu su konsultantu nagrinėjami aktualūs ir problematiški bendravimo ir pardavimo atvejai su klientais.

Atkreipiamas dėmesys į elgesio poveikį – tiek kliento darbuotojui, tiek darbuotojo klientui. Nustatomi tinkami darbo situacijų sprendimo būdai ir rekomenduojamas konkretus elgesys kiekvienu sudėtingesniu atveju.





UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB