Konfliktinių situacijų prevencija. Palankaus pirmojo įspūdžio formavimas. Pozityvus mąstymas sudėtingose situacijose. Savigarbos sau ir savo organizacijai sudėtingose situacijose išlaikymas. Kaip dar nepabloginti esamos padėties?.. Teigiami ir neigiami „mitai“, įsivaizdavimai apie Jūsų organizaciją, Jūsų profesiją ir veiklą: kaip į tai atsakyti. Efektyvus elgesys konfliktinėse situacijose. Bendravimo ypatumai konfliktinėse situacijose. Pagrindinės klaidos konfliktinėse situacijose ir jų išvengimas. Konfliktų sprendimo strategijos: Vengimas; Prisitaikymas; Spaudimas; Kompromisas, Bendradarbiavimas. Tinkamos konflikto sprendimo strategijos pasirinkimas. Konfliktų valdymo etapai: „Garo išleidimas“; Nepasitenkinimo konkretizavimas; Supratingumo kliento situacijai parodymas; Objektyvus situacijos paaiškinimas; Abiem pusėms priimtino sprendimo radimas. Konfliktinių situacijų sprendimas. Sudėtingos situacijos darbe. Operatyvus problemos sprendimas.