Keturios kalbos
Seminaro tikslas: Susipažinti su žmogaus minčių, jausmų, norų ir kūno kalbomis. Išmokti geriau jausti ir suprasti save ir klientą . Tikslinė grupė: Visų lygių vadovai, klientų aptarnavimo ir pardavimų specialistai, pedagogai. Minčių kalba: vaizdai, žodžiai, prisiminimai, tikslai, žinojimas Jausmų kalba: kokios egzistuoja emocijos, kontaktas su jomis ir , atpažinimas Kas tai yra norai ? Kaip suprasti savo ir kito žmogaus norus. Kūno kalba: pojūčiai ir pozos. Šių kalbų universalumas visiems žmonėms ir panaudojimas konfliktų , sprendimuose. Kaip įeiti į kontaktą su kitu žmogumi ir adekvačiai elgtis , konfliktinėse situacijose. Kaip daryti įtaką žmonėms
Praktinė seminaro nauda: Išaugęs dėmesingumas sau ir kitiems žmonėms Geresnis kontaktas su kitais žmonėmis ir adekvatus elgesys , konfliktinėse situacijose Geresnė klientų aptarnavimo kokybė Galimybė daryti įtaką žmonėms ir kolektyvui Darbo metodai: Aktyvus dalyvių įtraukimas į apmokymo procesą, taikomi grupiniai ir individualūs darbo metodai.
Atgal į sąrašą
|