Emocinis intelektas
Emocijos – universali visų tautų kalba. Tinkamos emocijos nukreiptos tinkama linkme – tai darnaus kolektyvo ir sėkmingo darbo su klientais garantas! Seminaro tikslas: Susipažinti su emocijomis, išmokti jas atpažinti ir valdyti. Praplėsti emocijų ribas ir jų lankstumą. Tikslinė grupė: Visų lygių vadovai, potencialūs vadovai, darbuotojai siekiantys aukštų darbo rezultatų ir kiti suinteresuoti asmenys. Emocinio intelekto samprata ir svarba šiuolaikinėje organizacijoje. Emocijų kalba – kaip ją suprasti ir išmokti ja kalbėti. Logika ir emocijos – priešprieša ir bendradarbiavimas. Emocijos darbe kaip sėkmės garantas. Kaip emocijos gali padėti priimant tinkamus sprendimus. Praktiniai emocijų atpažinimo ir valdymo pratimai. Emocijos kaip universali kalba, kuria kalba visų tautų žmonės. Emocinio intelekto plėtimas, emocijų lankstumas. Praktinė seminaro nauda: Teigiama emocinė būsena – emocinis lankstumas įtakojantis padidėjusį darbingumą. Efektyvesnis vadovavimas ir greitas konfliktų sprendimas bei jų prevencija. Didesnis darbuotojų dėmesingumas ir kūrybiškumas.
Darbo metodai: Aktyvus dalyvių įtraukimas į apmokymo procesą, taikomi grupiniai ir individualūs darbo metodai.
Atgal į sąrašą
|