Emocijų atpažinimas ir valdymas
Šiuolaikinėje skubančioje ir vis reiklesnėje visuomenėje dauguma darbe neapsieiname be spontaniškų emocijų antplūdžių. Labai dažnai nuo to kaip šiais momentais reaguojame viduje ir elgiamės išorėje priklauso tiek mūsų darbo rezultatai, tiek asmeninė savijauta, darbingumas ir sveikata. Šis seminaras padės išmokti kylančias emocijas paversti savo sąjungininkais tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime. Seminaro tikslas: Išmokti atpažinti savo ir kliento emocijas, sugebėti jas suvaldyti ar pakeisti kitomis. Seminaras skirtas: Pardavimų specialistams, klientų aptarnavimo darbuotojams, vadovams. Emocijų rūšys. Praktinės pratybos kaip jas atpažinti. Kaip neįstrigti viename jausme. Kito žmogaus pajautimas. Emocijų nauda. Kada emocijos padeda , o kada trukdo. Emocijos kaip jėgų šaltinis. „Vidiniai manevrai“ – budai kaip pakeisti vienas emocijas kitomis. Jėgų balansas. Konfliktai ir jų sprendimo būdai Kaip atstatyti savo jėgas. Praktinė seminaro nauda: Padidėjęs darbingumas ir gera emocinė savijauta. Galimybė jausti kitų žmonių nuotaikas ir adekvačiai į jas reaguoti. Pardavimų specialistams – didesni pardavimai. Klientų aptarnavimo specialistams – aukštesnė aptarnavimo kokybė. Vadovams – efektyvesnis vadovavimas kolektyvui. Darbo metodai: Aktyvus dalyvių įtraukimas į apmokymo procesą, taikomi grupiniai ir individualūs darbo metodai.
Atgal į sąrašą
|