sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Efektyvus klientų aptarnavimas

Seminaro tikslas: Įgauti lankstumo ir pasitikėjimo savimi aptarnaujant klientus, išmokti valdyti save ir situaciją konfliktinėse aplinkybėse, susipažinti su tinkamo aptarnavimo modeliais.

Tikslinė grupė: Klientus aptarnaujantys įmonės darbuotojai.

Efektyvi komunikacija, kontakto su klientu suradimas
Keturios komunikacijos kalbos: minčių, jausmų, norų ir kūno kalbos
Žodžių ir kūno kalbos atitikimas
Emocinio intelekto samprata ir jo svarba klientų aptarnavime
Tinkamas savo produkto (paslaugos, organizacijos) pristatymas
Į klientą orientuotas aptarnavimas, pagalbos klientui strategija
Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai
Darbas su kliento prieštaravimais

Praktinė seminaro nauda:
Išaugusi klientų aptarnavimo kokybė, klientų lojalumas
Efektyvesnė komunikacija, tinkamas produkto, paslaugos pristatymas
Geresnis organizacijos įvaizdis

Darbo metodai:

Aktyvus dalyvių įtraukimas į apmokymo procesą, taikomi grupiniai ir individualūs darbo metodai.



Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB