|
|
|
|
|
Mokymai įmonėms
|
Efektyvus klientų aptarnavimas
Seminaro tikslas: Įgauti lankstumo ir pasitikėjimo savimi aptarnaujant klientus, išmokti valdyti save ir situaciją konfliktinėse aplinkybėse, susipažinti su tinkamo aptarnavimo modeliais. Tikslinė grupė: Klientus aptarnaujantys įmonės darbuotojai. Efektyvi komunikacija, kontakto su klientu suradimas Keturios komunikacijos kalbos: minčių, jausmų, norų ir kūno kalbos Žodžių ir kūno kalbos atitikimas Emocinio intelekto samprata ir jo svarba klientų aptarnavime Tinkamas savo produkto (paslaugos, organizacijos) pristatymas Į klientą orientuotas aptarnavimas, pagalbos klientui strategija Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai Darbas su kliento prieštaravimais
Praktinė seminaro nauda: Išaugusi klientų aptarnavimo kokybė, klientų lojalumas Efektyvesnė komunikacija, tinkamas produkto, paslaugos pristatymas Geresnis organizacijos įvaizdis Darbo metodai: Aktyvus dalyvių įtraukimas į apmokymo procesą, taikomi grupiniai ir individualūs darbo metodai.
Atgal į sąrašą
|
|
|
UAB "HR MANAGEMENT"
Įm. Kodas: 302693200 PVM kodas: LT100006538512 Adresas: Lukiškių g. 5 LT- 01108 Vilnius Tel.: +370 5 2127515 Mob.tel.: +370 699 98888 El. Paštas: info@hrmanagement.lt
|
|
© HR Management Baltic, UAB |
|
|
|
|
|
|