|
|
|
|
|
Mokymai įmonėms
|
Individualus bendravimas su pavaldiniais
Dalykinio bendravimo samprata Dalykinio bendravimo etiketas Profesionalus darbuotojas: draugiškas ir mandagus, bet ne formalus ir familiarus Priimtinas ir nepriimtinas elgesys Kaip priimtinas elgesys priklauso nuo išorinių ir vidinių sąlygų Problemos tarp vadovo ir darbuotojų, kaip nustatyti, kas jų savininkas Vadovo pokalbis su pavaldiniais „Atstumas“ tarp vadovo ir pavaldinių Supratimo tarp žmonių problema Ko reikia, kad pavaldinys norėtų „išgirsti“ vadovą Efektyvus instrukcijų suteikimas Komunikacija, kodėl kyla sunkumų vadovui perduodant savo mintis ir intencijas pavaldiniui Komunikacijos kliūtys pokalbyje su pavaldiniu Kaip neteisingai suformuluotas atsakas gali sukelti priešingą, nei tikėtasi efektą pavaldinio ir vadovo bendravime Supratimą skatinančios praktinės užduotys Kalba, skatinanti problemų sprendimą Teisingas klausymasis – geras būdas įtikinti kitus Konstruktyvus skundų, pretenzijų, prieštaravimų valdymas „Atveriantys duris“ teiginiai Aktyvaus klausymo įgūdžių formavimas Galimos klausymo klaidos Tinkamas ir netinkamas laikas aktyviam klausymui Vadovo emocinė kompetencija Emocinis intelektas - neišvengiama darbuotojo ugdymo sritis Apeliuodami į jausmus pasieksite daugiau nei argumentuodami
Atgal į sąrašą
|
|
|
UAB "HR MANAGEMENT"
Įm. Kodas: 302693200 PVM kodas: LT100006538512 Adresas: Lukiškių g. 5 LT- 01108 Vilnius Tel.: +370 5 2127515 Mob.tel.: +370 699 98888 El. Paštas: info@hrmanagement.lt
|
|
© HR Management Baltic, UAB |
|
|
|
|
|
|