Efektyvus pardavimas ir darbas su klientuSėkmingos pardavimo ir bendradarbiavimo su klientais nuostatos: Klaidingas pardavimo/aptarnavimo supratimas; Orientacija į klientą. Pagarbos klientui demonstravimas; Būtinos gero vadybininko savybės ir nuostatos. Palankaus pirmojo įspūdžio formavimas: Pozityvus mąstymas; Kliento pasitikimas ir kontakto užmezgimas; Kūno kalbos ir balso valdymo reikšmė. Kliento poreikių išsiaiškinimas ir kontakto užmezgimas bei palaikymas: Teigiamas pašnekovo nuteikimas; Aktyvus klausymasis ir domėjimasis pašnekovu; Klausimų uždavimo technika; Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo; Įtaigus kalbėjimas. Darbo su svarbiais klientais principai. Kliento prieštaravimų valdymas: Klientų prieštaravimai; Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas; Klientų prieštaravimų tipai; Kozirių taisyklė; PPPP taisyklė; Kritinių situacijų kontrolė. Organizacijos ir produkto pristatymas: Prekės/paslaugos savybių ir naudos pateikimas; Įtaigių žodžių žodynas; Kainos pateikimas; Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.