Draudimo paslaugų pardavimo mokymai pradedantiesiems
Mokymų tikslai: 1) Skambučių efektyvumo didinimas. Kaip pasiekti, kad mažiausiai 30% skambučių virstų susitikimais; 2) Kliento motyvų gyvybės draudimui supratimas. Kaip patį klientą priversti suvokti savo motyvus ir įrodyti, kad gyvybės draudimo sutartis – kliento rizikos valdymo sprendimas;
Mokymų uždaviniai: 1) Išaiškinti, kaip įveikti telefono baimės priežastis, nepardavinėti paslaugų telefonu, įveikti pašnekovo prieštaravimus, kalbėti pagal algoritmą, susitarti dėl susitikimo arba sekančio skambučio; 2) Išaiškinti bendravimo su klientu ypatumus, atsižvelgiant į psichogeografinius, asmeninius, dominavimo šeimoje ar mini grupėje veiksnius. Gyvybės draudimo, kaip kaupimo ir rizikos valdymo filosofijos, pristatymas. Paaiškinti, kaip prieštaravimus paversti argumentais, pristatyti rekomendacijų gavimo naudą ir technologijas.
Mokymų metodai: 1) Teorinė dalis, diskusija, praktiniai apmokymai grupelėse, pasidalinimas vaidmenimis „pardavėjas“, „klientas“, „stebėtojas“. Gautų rezultatų aptarimas; 2) Teorinė dalis, diskusija, praktinė užduotis grupelėse iki 5 dalyvių - konkrečios šeimos situacijos analizė bei gyvybės draudimo sąlygų parinkimas. Užduoties pristatymas, parinktų sąlygų argumentavimas, interpretacija.
Atgal į sąrašą
|