sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Tęstinių pardavimų valdymas: darbas su nuolatiniais klientais, darbas su tarpininkais (dileriais)
Seminaro tikslas: Išanalizuoti tęstinių pardavimų ypatumus, atrasti ir panaudoti vidinius pardavimų didinimo rezervus. Apžvelgti modernias pardavimų vadybos teorijas. Motyvuoti darbuotojus kelti sau aukštus tikslus ir jų siekti.

Seminaro metu ugdomos kompetencijos:
• gebėjimas įvertinti tikruosius kliento poreikius;
• pardavimo ir klientų aptarnavimo įgūdžių tobulinimas;
• žinios apie modernias vadybos sistemas;
• gebėjimas planuoti veiklas siekiant užsibrėžtų tikslų;
• gebėjimas identifikuoti ir valdyti veiklinius procesus.

Pagrindinės temos:
• Pardavimo rezultatų gerinimo šaltiniai ir vidiniai rezervai.
• 3 rezultatų formavimo lygiai: Strateginis, procesinis, asmeninis.
• Pardavimo nuolatiniams klientams specifika.
• Pardavimo tarpininkams (dileriams) specifika.
• Pardavimo ir klientų aptarnavimo uždavinių atskyrimas.
• Pardavimo nuolatiniams klientams sunkumai.
• Kliento poreikių analizė. Nespecifikuoti kliento poreikiai.
• Konsultacinio ir tranzakcinio pardavimo samprata.
• Kliento aptarnavimo tobulinimas diversifikuotoje komandoje.
• Būtini pardavimo rėmimo procesai.
• Rinkotyros ir rinkodaros uždaviniai dilerių tinklo valdyme.
• „Peer to peer pressure“ modelis.
• Klientų lojalumo ugdymo programos.
• Į santykius orientuotas pardavimas. Klientų globos procesas.
• Pardavėjų energijos ir teigiamų nuostatų palaikymas.
• Seminaro rezultatų aptarimas, poseminarinio veiksmų plano parengimas.


Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB