Tęstinių pardavimų valdymas: darbas su nuolatiniais klientais, darbas su tarpininkais (dileriais)Seminaro tikslas: Išanalizuoti tęstinių pardavimų ypatumus, atrasti ir panaudoti vidinius pardavimų didinimo rezervus. Apžvelgti modernias pardavimų vadybos teorijas. Motyvuoti darbuotojus kelti sau aukštus tikslus ir jų siekti.
Seminaro metu ugdomos kompetencijos: • gebėjimas įvertinti tikruosius kliento poreikius; • pardavimo ir klientų aptarnavimo įgūdžių tobulinimas; • žinios apie modernias vadybos sistemas; • gebėjimas planuoti veiklas siekiant užsibrėžtų tikslų; • gebėjimas identifikuoti ir valdyti veiklinius procesus.
Pagrindinės temos: • Pardavimo rezultatų gerinimo šaltiniai ir vidiniai rezervai. • 3 rezultatų formavimo lygiai: Strateginis, procesinis, asmeninis. • Pardavimo nuolatiniams klientams specifika. • Pardavimo tarpininkams (dileriams) specifika. • Pardavimo ir klientų aptarnavimo uždavinių atskyrimas. • Pardavimo nuolatiniams klientams sunkumai. • Kliento poreikių analizė. Nespecifikuoti kliento poreikiai. • Konsultacinio ir tranzakcinio pardavimo samprata. • Kliento aptarnavimo tobulinimas diversifikuotoje komandoje. • Būtini pardavimo rėmimo procesai. • Rinkotyros ir rinkodaros uždaviniai dilerių tinklo valdyme. • „Peer to peer pressure“ modelis. • Klientų lojalumo ugdymo programos. • Į santykius orientuotas pardavimas. Klientų globos procesas. • Pardavėjų energijos ir teigiamų nuostatų palaikymas. • Seminaro rezultatų aptarimas, poseminarinio veiksmų plano parengimas.