|
|
|
|
|
Mokymai įmonėms
|
Efektyvus bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu: praktinis dalykinis etiketas
Seminaras skirtas: tiems, kurie tiki, jog šiame gyvenime mes visi tam tikra prasme esame pardavėjai: vieni parduodame prekes ir paslaugas, kiti – idėjas, savo mintis. Jei visa tai ,,parduodate“ telefonu ir el.paštu – šis seminaras Jums:
Sužinosite šiuolaikinio etiketo reikalavimus telefoniniam pokalbiui. Išmoksite suprasti klientų poreikius ir kaip klausimų pagalba pasiekti norimą tikslą. Pagerinsite kalbėjimo technikas; išmoksite profesionaliai užduoti klausimus ir įveikti konfliktines situacijas; Žinosite, kaip profesionaliai bendrauti elektroninėje erdvėje.
Seminaro tikslas: supažindinti su efektyvaus telefoninio pokalbio schemomis bei suteikti praktinių bendravimo telefonu įgūdžių; supažindinti su elektroninio bendravimo taisyklėmis.
Temos ir potemės:
1. Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu: Laikas. Atsiliepimo būdas. Skambučio peradresavimas. Kai negalime atsiliepti. Skambutis prie svečių. 2. Kas svarbiausia parduodant telefonu? Balsas – kalbančiojo vizitinė kortelė. Kaip jį valdyti? Pirmoji frazė. Tikslas. Ką noriu pasiekti? Laikas. Sekretorės ,,barjeras“. Pokalbio etapai. Kiek kartų skambinti? Priverskime investuoti į mus. Po skambučio. 3. Kalbėjimo technika. Pozityvus savęs ir įmonės prezentavimas. Kalbos spąstai. Klientų klausymas, įsiklausymas, paskatinimas kalbėti. Perfrazavimas. Praktinė užduotis. Ką daryti kai mus kaltina? Kaip įveikti prieštaravimus? Praktinė užduotis. 4. Elektroninis susirašinėjimas: reikalavimai elektroninio laiško rašymui. Per kiek laiko būtina atsakyti. Specialiųjų ženklų naudojimas. Konfidencialumas. Verslo ryšių elektroninėje erdvėje kūrimas.
Atgal į sąrašą
|
|
|
UAB "HR MANAGEMENT"
Įm. Kodas: 302693200 PVM kodas: LT100006538512 Adresas: Lukiškių g. 5 LT- 01108 Vilnius Tel.: +370 5 2127515 Mob.tel.: +370 699 98888 El. Paštas: info@hrmanagement.lt
|
|
© HR Management Baltic, UAB |
|
|
|
|
|
|