sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Klientų aptarnavimo kultūra: sudėtingų situacijų ir savo asmeninių reakcijų suvaldymas
Savo organizacijos ir kliento poreikių suderinimas. Ko dar nori klientas?
Kaip patenkinti kliento poreikius ir išlaikyti pasitenkinimą darbu.
Teigiami ir neigiami „mitai“- įsivaizdavimai apie Jus ir teikiamas paslaugas: kaip į juos atsakyti.

Kontakto kūrimas priklausomai nuo „sudėtingų“ klientų tipų. Pvz.: plepus, piktas, skubantis, priekabus, „VIP“, etc. Ilgalaikio palankaus įspūdžio kūrimo priemonės.

Konfliktinių situacijų sprendimas.
Klientų lojalumo sudėtingose situacijose išlaikymas.

Konstruktyvus kritikos, nepasitenkinimo išsakymas.
Atsakymas į kritiką ir kontraargumentus.
Sudėtingos situacijos su klientais: pretenzijos, manipuliavimas Jumis ir Jūsų kolegomis. Kaip balansuoti tarp įmonės taisyklių ir klientų lojalumo išlaikymo.
Asmeninis konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas.
Darbas su klientų pretenzijomis: praktinės užduotys, filmavimas ir analizė.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas “ne” pasakymas, kai klientai pateikia pretenzijas, kurių negalima patenkinti. Tinkamas elgesys, padarius klaidą.

Asmeninės įtampos valdymas.
Jūsų reakcijos į stresą konkrečiose darbo situacijose.
Emociškai jautrių vietų suradimas ir mokymasis su jomis tvarkytis.
Streso valdymo būdai: racionalių minčių kontrolės; raumenų atpalaidavimo; vizualizacijos metodų taikymas.
Stresinių situacijų analizė.

Bendras veiksmų planas: ką daryti, kad visų mūsų darbas su klientu taptų efektyvesnis, o mūsų paslaugos – populiaresnės, patrauklesnės?


Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB