Profesionalus paslaugos/produkto pristatymas ir derybos... TelefonuPasiruošimas pristatymui ir deryboms. Informacijos apie oponentą ir jo atstovaujamą kompaniją rinkimas. Argumentų ruošimas ir jų taisyklės. Derybų eigos planai.
Pardavėjo ir kliento kalba. Kliento poreikių identifikavimas. Aktyvus klausymasis ir aktyvaus klausymosi būdai. Uždari ir atviri klausimai. Uždarų klausimų pakeitimas į atvirus. Praktinė užduotis “Pristatymas”.
Įtikinamas kalbėjimas. Prekės / paslaugos pristatymo metodai. Prekės suteikiamų galimybių ir naudos atskleidimas klientui.Tikslinių argumentų panaudojimas. Vaidmenų situacijos ir praktinės užduotys. Kaip teisingai pradėti ir sėkmingai vesti derybas telefonu. Kaip prieiti prie asmens priimančio sprendimus. Užduotis namų darbams.