sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Dalykinio bendravimo menas stresinėse situacijose - kaip išlikti mandagiu, profesionaliu ir dalykišku įtemptame darbe?
Etiketo laikymasis turi didelę reikšmę Jūsų karjerai ir organizacijos įvaizdžiui. Tinkamu elgesiu ne tik galima įtakoti organizacijos kultūrą, suformuoti teigiamą organizacijos įvaizdį, pritraukti naujų klientų, bet ir užsitarnauti gerą reputaciją tarp bendradarbių ir vadovų. O ar įmanoma laikytis tarnybinio protokolo, esant įtemptai situacijai – bendraujant su nepatenkintu klientu ar kilus ginčams su kolegomis?

Aš – įstaigos veidas
Dalykinė apranga ir asmeninis stilius – kaip rasti “aukso viduriuką”?
Alter ego – vizitinės kortelės ir jų naudojimas.
Judesys ir gestai - iš kur aplinkiniai žino, kaip aš jaučiuosi? Kūno kalbos svarba Jūsų įvaizdžiui. Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu.

Profesionalus ir mandagus bendravimas su nepatenkintais klientais/stresinėse situacijose
Mano elgsena su kitais stipraus streso metu – ką aš galiu pakreipti teigiama linkme ir kaip.
“Garo nuleidimo technikos taikymas”.

Pokalbiai telefonu
Kaip mandagiai ir profesionaliai kalbėti telefonu?
Kaip spręsti problemas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą?


Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB