Dalykinio bendravimo menas stresinėse situacijose - kaip išlikti mandagiu, profesionaliu ir dalykišku įtemptame darbe?
Etiketo laikymasis turi didelę reikšmę Jūsų karjerai ir organizacijos įvaizdžiui. Tinkamu elgesiu ne tik galima įtakoti organizacijos kultūrą, suformuoti teigiamą organizacijos įvaizdį, pritraukti naujų klientų, bet ir užsitarnauti gerą reputaciją tarp bendradarbių ir vadovų. O ar įmanoma laikytis tarnybinio protokolo, esant įtemptai situacijai – bendraujant su nepatenkintu klientu ar kilus ginčams su kolegomis?
Aš – įstaigos veidas Dalykinė apranga ir asmeninis stilius – kaip rasti “aukso viduriuką”? Alter ego – vizitinės kortelės ir jų naudojimas. Judesys ir gestai - iš kur aplinkiniai žino, kaip aš jaučiuosi? Kūno kalbos svarba Jūsų įvaizdžiui. Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu.
Profesionalus ir mandagus bendravimas su nepatenkintais klientais/stresinėse situacijose Mano elgsena su kitais stipraus streso metu – ką aš galiu pakreipti teigiama linkme ir kaip. “Garo nuleidimo technikos taikymas”.
Pokalbiai telefonu Kaip mandagiai ir profesionaliai kalbėti telefonu? Kaip spręsti problemas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą?