Rinkodara: sprendžiant realius rinkodaros klausimus Rinkodaros skyriaus uždaviniai. Rinkodaros strategijos modeliai. Į marketingą orientuota įmonė - kaip ją sukurti arba reorganizuoti jau esamą. Moderniausios marketingo rūšys: ekologinis, radikalusis, agresyvus ir kiti – kuriuos pasirinkti ir kaip tai įdiegti įmonėje. Jėgų lauko analizės atlikimas. Aiškios misijos, vizijos formulavimas. Pozicionavimas rinkoje. Rinkodaros strategijos. Rinkodaros strategijos priklausomai nuo įmonės dydžio. Lyderiavimo rinkos segmente programos sukūrimas. Rinkodaros komplekso elementų strategijos. Naujų produktų ir paslaugų paieška. Benchmarkingas. Kaip paruošti įmonės ryšių su visuomene programą. Darbas su žiniasklaida. Kaip pravesti reklaminę kampaniją. Reklama (vidinė ir išorinė). Pardavimų skatinimas (visos įmanomos formos). Klientų lojalumo programos kūrimas.