sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Vertės inovacija („Žydrųjų vandenynų strategija“) ir šiuolaikinis marketingas
Komunikacijos per masines informavimo priemones svarba verslui ir šios komunikacijos galimybių ribos.
Realybė Lietuvoje ir praktiniai patarimai.

Seminaro dalyviai: marketingo/rinkodaros vadovai, vidutinių įmonių vadovai, komercijos direktoriai.

Seminaro užduotis: pademonstruoti dalyviams, kaip svarbu kurti naujos vertės (inovacinius) pasiūlymus; pademonstruoti inovacijų plitimo greičio augimą, kuris verčia pristatyti naujus produktus/inovacijas vis platesnei masinei vartotojų auditorijai.

Vertės inovacijos koncepcijos pristatymas. Diskusija.
Vertės inovacijos Lietuvoje. Konkretūs parinkti pavyzdžiai Lietuvoje ir jų nagrinėjimas kartu su auditorija.
Kaip vertiname komunikaciją ir jos įtaką savo įmonei? Praktinė užduotis.
Kada verta daryti masinę komunikaciją?
Kur yra toji kritinė riba, už kurios ji tampa vertinga ir naudinga verslui?
Klientų skaičiaus santykis su vadybininkų, galinčių juos asmeniškai pasiekti, skaičiumi.
Parduodamo produkto (vertės) standartiškumas prieš unikalumą.
Kuo daugiau klientų ir kuo mažiau vadybininkų, tuo mažiau galimybių siūlyti unikalius produktus ir tuo būtinesnė standartizacija?
Kaip įmonės turėtų išnaudoti masinės komunikacijos priemones efektyviau, nei naudoja dabar?

Konkretaus atvejo analizė:

• Kur čia gali pasitarnauti masinė komunikacija?
• Kokia ji turėtų būti (reklama, PR, renginiai, gandai?)
• Kiek pinigų būtų prasminga skirti verslo požiūriu – kokie argumentai (bendros pajamos, užsibrėžtas pelningumas ir pan.)
• Kiek pinigų pakaktų, kiek – ne? Reklamos ir kitų masinės komunikacijos priemonių realūs kaštai, realios kainos, realūs minimumai, kurie padaro poveikį
• Žinutės reikšmė masinėje komunikacijoje.
• Brand‘o vardo (pavadinimo) reikšmė masinėje komunikacijoje
Praktinė užduotis, pasimokius iš kitų „karčios patirties“ atvejų.

Darbas su agentūromis. Agentūrų reikšmė.
• Kodėl jos tokios „santykinai“ brangios?
• Kodėl jos dažnai išnaudoja klientus taip atsainiai, kad po to klientai apskritai nebenori lankytis agentūrose?
• Kaip kontroliuoti agentūras?
• Kokie turėtų būti vertinimo kriterijai?
• Kokias gaires vadovai turėtų naudoti, kad pamatuotų agentūrų efektyvumą ir užmokestį už paslaugas
• Agentūros ir Kliento darbuotojų ir kultūrų esminiai skirtumai.
• Agentūros ir Kliento santykių ilgalaikiškumo reikšmė
• Agentūros ir Kliento santykių skaidrumo reikšmė (abipusio bendradarbiavimo motyvacija)

Patarimai, kaip gauti norimus rezultatus, dirbant su agentūromis.

Praktinė užduotis: kuriame užduotį agentūrai.
Konkretūs dalyvių klausimai seminaro tema, konkrečių problemų aptarimas, analizė, sprendimų siūlymas.


Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB