Pardavimas ateinantiems klientams (mažmeninės prekybos sektorius) Sprendimų pardavimas. „Poreikių išsiaiškinimo“ testas. Kompanijos ir produkcijos įvaizdžio formavimas ir palaikymas. „Mitai“ apie organizaciją ir Jūsų produktus bei paslaugas.
Darbas su „ateinančiais“ klientais – kaip juos „sulaikyti“. Efektyvaus santykio su klientu sukūrimas ir išlaikymas: Kontakto kūrimas priklausomai nuo klientų tipų: plepus, piktas, suirzęs, priekabus, pedantiškas, taupus, “naujasis lietuvis”. Pagarbos demonstravimas. Konkrečių praktinių situacijų filmavimas ir analizė. Esamų klientų poreikių išsiaiškinimas, ir “užkabinimas”. Susitikimo pabaiga – kaip „priversti‘ klientą pirkti jau dabar. Susitikimo užbaigimas pardavimu.
Kliento pasipriešinimo įveikimas. Konkrečių praktinių situacijų filmavimas ir analizė.
Pasiruošimas pristatymui prekybos vietose ir pardavimui: Įtaigumą didinantys faktoriai. Įtaigumo lavinimas (kūno kalba ir žodinis-informacinis pristatymas). Bendri pristatymo dėsningumai. Pristatymo elementai. Praktinės pardavimo užduotys.
Sudėtingos bendravimo su klientais situacijos. Filmuotų situacijų analizė. Konfliktų sprendimas ir asmeninės įtampos valdymas. Tinkamo konfliktų sprendimo stilius pasirinkimas, atsižvelgiant į situaciją. Individualaus veiksmų tobulinimo plano aptarimas.