|
|
|
|
|
Mokymai įmonėms
|
„Komandinis" klientų aptarnavimas: kai esi ne vienas (-a)
„Komandinis suokalbis“: pagarbos klientui demonstravimas.
Kontakto kūrimas priklausomai nuo klientų tipų. Pvz.: plepus, piktas, skubantis, priekabus, „VIP“, „ligotas“, etc.
Ilgalaikio palankaus įspūdžio kūrimo priemonės - Kūno kalba. Eisena. Balsas. Akių kontaktas. Elgsena. Konfliktinių aptarnavimo situacijų sprendimas. Sudėtingos situacijos su klientais: pretenzijos, kritika, manipuliavimas darbuotojais. Kaip balansuoti tarp klubo taisyklių ir klientų lojalumo išlaikymo. Asmeninis konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas. Konfliktai su klientais. Keblios klientų pretenzijos ir kaip į jas atsakyti. Elgesys, kai klientai pateikia pretenzijas, kurių negalima patenkinti. Praktinė treniruotė su „scenarijumi“ aptarnavimo komandai. Konfliktai su kolegomis. Konstruktyvus kritikos, nepasitenkinimo išsakymas; nepopuliarių sprendimų įgyvendinimas.
Atgal į sąrašą
|
|
|
UAB "HR MANAGEMENT"
Įm. Kodas: 302693200 PVM kodas: LT100006538512 Adresas: Lukiškių g. 5 LT- 01108 Vilnius Tel.: +370 5 2127515 Mob.tel.: +370 699 98888 El. Paštas: info@hrmanagement.lt
|
|
© HR Management Baltic, UAB |
|
|
|
|
|
|