sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



„Komandinis" klientų aptarnavimas: kai esi ne vienas (-a)
„Komandinis suokalbis“: pagarbos klientui demonstravimas.

Kontakto kūrimas priklausomai nuo klientų tipų. Pvz.: plepus, piktas, skubantis, priekabus, „VIP“, „ligotas“, etc.

Ilgalaikio palankaus įspūdžio kūrimo priemonės - Kūno kalba. Eisena. Balsas. Akių kontaktas. Elgsena.
Konfliktinių aptarnavimo situacijų sprendimas. Sudėtingos situacijos su klientais: pretenzijos, kritika, manipuliavimas darbuotojais. Kaip balansuoti tarp klubo taisyklių ir klientų lojalumo išlaikymo. Asmeninis konfliktų sprendimo stiliaus nustatymas.
Konfliktai su klientais. Keblios klientų pretenzijos ir kaip į jas atsakyti.
Elgesys, kai klientai pateikia pretenzijas, kurių negalima patenkinti.
Praktinė treniruotė su „scenarijumi“ aptarnavimo komandai.
Konfliktai su kolegomis. Konstruktyvus kritikos, nepasitenkinimo išsakymas; nepopuliarių sprendimų įgyvendinimas.


Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB