Darbuotojų kaita ir atsisveikinimas: psichologiniai aspektaiAtleidimo procesas: kas, kur, kada? "Teisingumo vykdytojo" vaidmuo: budelis ar terapeutas? Pasirengimas nepalankios informacijos pateikimui; Pasirengimas galimoms darbuotojo reakcijoms; Nuostatos į pasikeitimus valdymas.
Atleidimo procesas: kas, kur, kada? Praktika ir konkrečių atvejų analizė. Informacijos „Už ką?“ pateikimo niuansai; Priežastys, dėl kurių finalinis pokalbis užsitęsia į kelis „priešpaskutinius“ susitikimus. Finalinis pokalbis: kritinių situacijų suvaldymas; Žmogaus reakcijos kritinėse situacijose. Kaip suvaldyti kitus ir save? Kaip elgtis, kad žmogus pats prisiimtų atsakomybę už tolesnę savo karjerą? Rekomendacijos – „sąskaitų suvedimas“?
Po atleidimo: potencialūs nuostoliai darbo efektyvumui ir skyriaus / padalinio įvaizdžiui; Įtartina atmosfera darbe: likusieji darbuotojai ir „stručio“ taktika („nieko nemačiau ir negirdėjau“?) Kaip užkirsti kelią gandams. Komunikacija krizės sąlygomis.