sukūrė:
Luxus creations

CMS easywebmanager
lt
en
  struktūra       pradžia

   

Mokymai įmonėms



Personalo vertinimo sistemos: nuo sukūrimo ir įdiegimo
Išsami seminaro ir konsultacijų programa aukščiausio lygio ir padalinių vadovams bei personalo specialistams.

Atliekamo darbo vertinimo samprata ir tikslai Jūsų įmonėje.

Atliekamo darbo vertinimo pakopos

• Įvertinimo kriterijų išskyrimas. Ką vertiname? Svarbiausi ir papildomi darbo vertinimo kriterijai.
• Pareiginių instrukcijų peržiūrėjimas ir koregavimas (konsultacijų laiką lemia esama situacija – pareiginių instrukcijų tinkamumas šiai dienai).
• Įvertinimo skalių pasirinkimas bei vertinimo formų sudarymas.

Eilės, ranginės ir elgesį aprašančios skalės: konkretūs pavyzdžiai ir taikymo galimybės Jūsų organizacijoje.

DARBUOTOJO ELGSENOS ĮVERTINIMO SKALĖS PAVYZDŽIAI.
• Atlikto darbo vertinimo proceso organizavimas.
• Grįžtamojo ryšio apie atlikto darbo vertinimo rezultatus suteikimas darbuotojams.
Vertinimo metodai: principai ir taikymas praktikoje.
• „Atvirų durų“ metodas, kaip neformalus veiklos vertinimas.
• Vertinamasis pokalbis.
• "360 laipsnių" grįžtamasis ryšys.
• Įvertinimo centrai („Assessment center“). Įvertinimo matricos fragmentas.
Po vertinimo - grįžtamojo ryšio užtikrinimas.
Kokie reikalavimai keliami vertintojams?
Konstruktyvus grįžtamojo ryšio suteikimas
Grįžtamojo ryšio priėmimas
360o Grįžtamojo ryšio priėmimo taisyklės.

Asmeninio vystymo (vertinimo) pokalbis: samprata, tikslai, galimybės ir klaidos. Neteisingo vertinimo pasekmės.
Vadovo atsakomybė. Vertinamo darbuotojo atsakomybė.
Asmeninio vystymo pokalbio turinys: kompetencijų apibrėžimas ir išskyrimas konkrečioms pareigybėms.
Asmeninio vystymo pokalbio struktūra
1. Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį
2. Pasiruošimas pokalbiui.
Klausimų pasirinkimas (vadovui) ruošiantis pokalbiui ir jo metu.
Klausimų pasirinkimas (darbuotojui), ruošiantis pokalbiui.
3. Pokalbio pradžia, kontakto su vertinamuoju užmezgimas
4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui. Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant nepasitenkinimą darbuotoju?
5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas.
Reikalavimai keliamiems darbo tikslams.SMART modelio taikymas.
6. Pokalbio užbaigimas

Vertinimo sistemos diegimas: kaip įveikti pasipriešinimą?
Komunikavimo kanalai.

Vertinimo rizika: ką visi žinome, bet vis tiek darome...?
Kas vyksta po vertinimų ir tyrimų: rezultatai.
„Slapto kliento“ metodas: taikymo galimybės, konkretūs metodai ir rizika.
Lojalumo tyrimas ir vertinimas - „Blakės” metodas. Tikslai, tyrimo eiga.
„Galvų medžioklės“ imitacija.
Tyrimų ir vertinimų galimybės ir nauda Jūsų organizacijai.


Atgal į sąrašą




UAB "HR MANAGEMENT"

Įm. Kodas: 302693200
PVM kodas: LT100006538512
Adresas: Lukiškių g. 5
LT- 01108 Vilnius
Tel.: +370 5 2127515
Mob.tel.: +370 699 98888
El. Paštas: info@hrmanagement.lt

© HR Management Baltic, UAB