Efektyvus vadovavimas ir personalo valdymasEfektyvus vadovavimas Asmeninio vadovavimo stiliaus nustatymas. Vadovavimo stilius ir pavaldinių nepriklausomybė. Atsakomybės delegavimo problema. Dalinimasis ir keitimasis informacija. “Biurokratija”: kiek jos reikia? Grįžtamasis ryšys ir konstruktyvi kritika darbuotojui. Praktinės užduotys su filmavimu: kaip pareikalauti atlikti taip vadinamus „papildomus“ darbus?
Komandos efektyvumą lemiantys veiksniai Komandinio ir asmeninio darbo motyvacija. Asmeniniai, komandos ir kompanijos tikslai: artimų, vidutinių ir tolimų tikslų nustatymas. Organizacijos ir darbuotojų asmeninių prioritetų suderinimas. Kas motyvuoja Jūsų darbuotojus? Motyvatorių įvairovės aptarimas. Efektyvios komandos formavimas, derinant komandos narių vaidmenis. Praktinė užduotis.
Personalo valdymas. Personalo atranka. Atrankos etapai, atrankos kriterijai, atrankos ir įvertinimo procedūros. Kandidato elgesio ir pasisakymo interviu atrankos metu analizė ir sprendimo apie jo tinkamumą priėmimas. Naujo darbuotojo įvedimas. Įvedimo į organizaciją nauda: darbuotojui ir organizacijai. Vaidmenys įvedimo procese – vadovo vaidmuo. Vaidmenys įvedimo procese – Kuratoriaus (globėjo) vaidmuo.
Darbo komandoje organizavimas, kliūtys ir jų sprendimas. Bendro komandos darbo organizavimas. Problemų sprendimo susirinkimai. Grupinis problemų sprendimas ir sprendimų priėmimas pasinaudojant visais turimais resursais. Pasiūlymai dėl susirinkimų organizavimo. Komandos vieningumo didinimas, siekiant tikslų. Konstruktyvus konfliktų sprendimas komandoje. Konfliktiškumą didinančių veiksnių kontrolė.