|
|
|
|
|
Mokymai įmonėms
|
Pardavimas telefonu: aktyvi treniruotė
Efektyvaus santykio su klientu sukūrimas ir išlaikymas. Sėkmingo pardavimo ir bendradarbiavimo su klientais nuostatos. Pagarbos klientui demonstravimas. Orientacija į klientą. Kontakto kūrimas priklausomai nuo klientų tipų.
Pasiruošimas. Ką aš žinau apie klientą. Mano skambučio tikslai. Mano atsarginiai tikslai (jeigu negaliu pasiekti pardavimo tikslų). Kokie prieštaravimai gali kilti iš kliento pusės. Mano pagrindiniai argumentai. Kokius klausimus aš turėčiau užduoti. Nuo ko pradėti.
Kontaktas. Priežastis. Tikslai. Kabliukas. Poveikį didinantys veiksniai – kaip įtraukti klausytoją. Dalinio pritarimo gavimas.
Interviu su klientu. Verslo sritys. Tikslinė grupė/klientai/geografija. Konkurentai. Marketingas, įvaizdis. Įvairūs provokuojantys klausimai poreikių išsiaiškinimui. Klausimai klientui: “naujam”, “senam”, nebeperkančiam. Apibendrinimas ir naudos pripažinimas.
Pristatymas. Apie kompaniją. Kaip veikia paslauga, produktai. Kliento supratimo patvirtinimas. Sprendimas. Pritarimų apibendrinimas. Mūsų pasiūlymas, paremtas paties kliento faktais, žodžiais.
Bendras sprendimas. Konkretus sprendimas tam klientui. Tikslai. Abejonės. Sprendimas. Informacija apie tai, kas bus toliau, sąskaitos ir užsakymo patvirtinimo siuntimas.
Tolimesnė kliento priežiūra. Savo pardavimo kalbos įvertinimas. • Tikslai pasiekti? Kodėl? • Ar jūs laikėtės pardavimo kalbos struktūros? • Ar kiekvienas laiptelis praėjo taip, kaip jūs tikėjotės? • Kas praėjo gerai, ką reikėtų patobulinti ir daryti kitaip. • Kokią patirtį turėtumėte pasiimti iš šio pokalbio kitam pardavimui?
Naujų klientų paieška: asmeninių barjerų įveikimas, metodai ir “triukai”: Kaip gauti reikiamą tel. nr.? Kaip “įveikti vartininką”(sekretorę) ir pasiekti sprendimų priėmėją?
Derybų metodai ir “triukai”. Metodai, kaip galutinai “prispausti” klientą. Praktinės derybų užduotys. Sudėtingos bendravimo su klientais situacijos. Tipiški klientų klausimai, pretenzijos, kritika ir kaip tinkamai į tai atsakyti. Savo pozicijos išlaikymas ir tipiškas “ne” pasakymas, kai klientas pareiškia pretenzijas, kurių negalima patenkinti; Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”.
Konfliktų sprendimas ir streso valdymas. Individualių veiksmų tobulinimo plano sudarymas.
Atgal į sąrašą
|
|
|
UAB "HR MANAGEMENT"
Įm. Kodas: 302693200 PVM kodas: LT100006538512 Adresas: Lukiškių g. 5 LT- 01108 Vilnius Tel.: +370 5 2127515 Mob.tel.: +370 699 98888 El. Paštas: info@hrmanagement.lt
|
|
© HR Management Baltic, UAB |
|
|
|
|
|
|