Naujų klientų paieška: asmeninių barjerų įveikimas, metodai ir “triukai”: Kaip gauti reikiamą tel. nr.? Kaip „prieiti“ prie reikiamo asmens? Kaip “įveikti vartininką”(sekretorę) ir pasiekti sprendimų priėmėją?
Efektyvaus santykio su klientu sukūrimas. Pasiruošimas: Ką aš žinau apie klientą. Mano skambučio tikslai. Mano atsarginiai tikslai (jeigu negaliu pasiekti pardavimo tikslų). Kokie prieštaravimai gali kilti iš kliento pusės. Mano pagrindiniai argumentai. Kokius klausimus aš turėčiau užduoti. Nuo ko pradėti.
Pirmas kontaktas. Priežastis.Tikslai. Kabliukas. Poveikį didinantys veiksniai – kaip įtraukti klausytoją. Dalinio pritarimo gavimas.
Pirmas pokalbis su klientu. Verslo sritys. Tikslinė grupė/klientai/geografija. Konkurentai. Marketingas, įvaizdis. Įvairūs provokuojantys klausimai poreikių išsiaiškinimui. Apibendrinimas ir naudos pripažinimas.
Sprendimas. Pritarimų apibendrinimas. Mūsų pasiūlymas, paremtas paties kliento faktais, žodžiais. Konkretus sprendimas tam klientui. Tikslai. Abejonės. Informacija apie tai, kas bus toliau, sąskaitos ir užsakymo patvirtinimo siuntimas.